طراحی بروشور بازاریابی چیست؟
در طراحی تیم rivalco بروشورهای بازاریابی که خلق می شوند به شرکت ها کمک می کنند تا محصولات یا خدمات خود را بفروشند. آنها به طور سنتی یک یا چند بار اسناد کاغذی
هستند (اگرچه با ظهور عصر دیجیتال در نسخه های دیجیتالی نیز موجود می شوند) و در اشکال و اندازه های مختلف (اغلب شبیه یک بروشور یا یک تکه کاغذ A4) هستند.
بروشورهای بازاریابی در انواع مختلف تاشو عرضه می شوند، یعنی: جزوه های تک، دفترچه های دوتایی (مثلاً در زیر) و جزوه های سه بار و به جای واژه کتابچه استفاده می شوند.